Allan & Backstage.

Det var en sjuhelvetes kväll igår! Börja med förfest på östTeg hos Lisa! Var ett tag sen man såg henne och de andra glada brudarna. Jag och Monica plingar på dörrn och vem öppnar om inte hennes mormor som bor på nedervåninggen! Yeah! Lilla chocken men det gick bra. Vi började pimpla öl och snacka om diverse miffon i våra klasser och sådär, var grymt bra stämning alla började att peaka där vid halv tolv så då ringde vi en taxi. Jag och Monkan tog den och åkte till Skarinska för en kareokekväll på Backstage. 65 kr kosta taxin det var ett väldans överkompligt pris på två personer. Yeah :>

Väl där träffade vi otippat nog JEPPE! Sen var det bara riktigt bra ös med skön musik och öl. Fick en furbee på donken som jag gav till Erik. Nu måste han vara lycklig ;P Lätt efterfest här till 05.30 och sen däcka jag nog. Skönt som fan!

Allan

Vi har fått omtapetserat! så den fina gröna blomman står i mitt rum med fiiina blåa tapeter. Ihh! Sen var vi även på IKEA i veckan, det blev lätt dyrt och jag är fascinerad att vi ens fick in allt i bilen. Där inhandlades vår nya familjemedlem, Allan the Fikus. Han är så söt :) Men han behöver duschas en gång i veckan så därför var han i badkaret vid fotoögonblicket. IKEA var good shit, Josse fick gratis papperspåsar. Haha!

Game, set, go!

Kommentarer
Postat av: Josse

LÄTT värt o va jobbig i kassan om dom bju fattiga jag på papperspåsar, hahahaha. Fan 2:- styck där ju, typ 4 bubbelgum. Ohh, don't we love Allan?! :D

2007-01-13 @ 13:04:42
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0