13-dagscupen.

Har tillbringat min tisdagkväll i Ersbodas sporthallar. Äventyret började på Sporthushallen där jag ledde mitt lag (J18 dam IBK Ersboda) till seger med 1-0 tillsammans med min kompanjon Andreas. Lätt en coachseger ;) Satt långt inne men var jävligt skönt med vinst. Detta år vill jag ta och vinna något för fasiken, less på andraplatser. Sen bar det av till Ersängshallen tillsammans med Monkan och Josse för att avnjuta IBK damer, mina älskade ESK damer (som förövrigt vann med 7-0 yeah) och Ersbodas herrar mot IBK's herrar vilket blev en någorlunda tradig tillställning där Ersboda gick segrande med ett X antal mål. IBK's målis var inte skitbra.

Man kan säga att 13-dagscupen är i full gång nu. En av många kommande härliga kvällar i hallarna har nått sitt slut. Man blev bjuden på underhållning, tristess, kaffe, spänning, heta känslor, närkamper, trevliga pratstunder med alla i publiken och en redig träsmak i röven. Precis som det ska vara alltså, längtar redan tills imorrn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

13dagscupen är ju det allra bästa :)man tar som aldrig vara på tiden! "nästa år ska jag ge 13dagscupen all uppmärksamhet hon förtjänar". godkväll!

2007-02-05 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0