WTF???

Ja idag kanske inte utvecklade sig sm man hade tänkt när man vaknade. Hade redovisning och opponering idag, sådant brukar gå relativt smärtfritt och gå bra. Idag fick jag och Monica så mycket skit att jag inte ens trodde det var möjligt! Kunde i alla fall försvara oss tack och lov och det mesta gick att förklara. Hur som hellst tycker jag inte att man ska haka upp sig på petitesser när det gäller sådana här saker. Blir bara fjantigt, inte det minsta konstruktivt.

Fingret mår bättre nu kan jag skriva igen :)

Lite nervös nu, ska till sjukgymnasten och börja böja benet på torsdag, tror jag kommer få skäll. För att jag inte varit nog duktig med mina övningar! Jag försöker ju i alla fall, det borde räknas väl? Den som lever får se i alla fall.

Att bo hemma leder vissa dagar till extrem huvudvärk och livsångest. Bara 1½ månad av av denna "korta" sejour så vi får se hur det blir sen :) Snart Desperate Housewives! Yeah. Tur man får se Days imorrn, har lite abstinens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0