Uppe tidiiigt!

Idag har jag släpat mig upp i godan tid för att styra upp saker. Ska på stan och köpa datorväska och kabel till min pärla. Kanske usb Tv också, får se vad de har för pris ;P Förövrigt är det nyårsafton idag, har det redan gått ett år? Jag känner mig nästan (notera nästan) lite stressad över att tiden går så fort.

Det blir många förändringar för mig nu i början av 2008. Jag ska bli sambo, jag ska byta stad, jag ska byta klass, jag ska påbörja min långa rehabilitering. Det är mycket nu ska ni veta! Samtidigt som jag är nervös känns det också spännande. Man lever ju trots allt bara en gång. Under den gången vill man inte bli känd som en fegskit direkt. Just do it!

2006 var ett skitår och jag hoppades innerligt att 2007 skulle bli bättre. Det blev otroligt mycket bättre! Besvikelser och motgångar finns varje år men 2006 var de klart övervägande. Under året som har gått har jag njutit betydligt mer än surat och det mina vänner är ett stort framsteg (är ju en stor sur pessimist innerst inne). Så på den vägen är jag i livet, ser fram emot 2008 och hoppas att det fortsätter att gå i den positiva riktningen, om inte annat kan man hoppas på 2009 ;P

Minnesvärt 2007:
  • Josie sprutar en halv flaska skumpa i mitt fejs, skumpa svider i ögonen!
  • Vinst i 13 dags cupen som coach
  • Spandex uppträdandet till Eric Prytz "Call On Me" på IVP Galan
  • Vemdalen med IVP (stor-stark-o-jäger, afterski, bjuda ivp på hinkar med öl, få ishing över sig)
  • Första trippen till Göteborg för att träffa mannen med stort M
  • Cheerleader på IVP Cupen (blå tights och pom-poms)
  • Farmor och Farfars 50 år (som gifta) fest
  • Berlin med mannen, bland annat den kolsvarta restauranger med blinda servitörer där man åt i mörkret
  • Brännbollsyran, Årsmark går till slutspel och BrännbollsBorat sopar mattan med alla i utklädningsväg (att man inte behöver korsband för att spela brännboll)
  • Rhodos med tjejerna, jag trodde vi var lugna men bilderna säger annat!
  • USA med Josie och Junior. Philadelphia, Atlantic City, New York, Las Vegas, Grand Canyon, Los Angeles, Washington. Yeah!
  • Italien och Frankrike roadtrippen med mannen (Florens, Rom, Bologna, Siena, Venedig, Nice, Monaco, Pisa)
  • Flyttade hem till Papi och Junior
  • Nollningsgeneral 2007
  • Knäoperation, 23 Oktober 2007 (finally)
  • En hel del maskerader (Dominatrix hoe, Älgskylt, 90-tal, Julstjärna)
  • Laptop i julklapp :)
  • Nyårsafton återstår att se men ett bra startfält har vi i alla fall ;P

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

Bara för att Förklara Mannen med stort M är alltså inte jag utan ägo's "very soon to be" sambo.

2007-12-31 @ 16:03:53
URL: http://baraben.com
Postat av: Erik Johansson

:-)

2007-12-31 @ 16:04:38
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0