Toapappers-missbrukare.

Det är jag. Nu har familjen hånat mig konstant, minst 3 gånger om dagen den senaste veckan. Ja jag är kankse lite stressad och rycker kankse lite hårt (det far ut typ en miljon rutor). Sedan när man väl ryckt fram det är det väl lika bra att använda? Eller? Jag tycker det i alla fall, hur fan ser det ut om man försöker rulla på rullen igen. Dessutom vem har tid att sitta och rulla ihop upprullade toalettrullar? Inte jag i alla fall, verkar ju ha nog brådis från första början...

Det är en ond cirkel!

ps. De har ingen rätt att klaga, vi är fortfarande på mitt toalettpapper som jag har betalat. Får väl missbruka bäst jag behagar då! Hey ho let's go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0