Tenta och tentafest.

Idag hade vi tenta. Det gick väl som det gick, inte omöjligt att ett godkänt kan klämmas in. Hoppas i alla fall! Måste nästan vara snyggaste snabbhetsrekordet för mig, klar på 50 minuter. Det längsta jag har suttit var 1 timme 41 minuter. Jag är snabb! Dock får man kramp i handen tycker jag, varför kan man inte skriva tenta på datorn? ;P

Oavsett hur det har gått är det brukligt att som student fira tenta med alkohol. Invalid som man är blir det inte några sådana aktiviteter. Nej nej nästa helg smäller det för mig på Julsittningen. Ikväll ska jag och Monica till kyrkan och se på när Erik sjunger (ja jag vet jag i kyrkan = komiskt) och sedan ska vi på bio och se Guldkompassen. Jag är peppad!

Fick U på sur enkätuppgiften men har fixat till den nu. Tog typ 30 minuter samtidigt som jag halvkollade på Rachael Ray. VÄRT! Aja ur världen i alla fall. Kanske sy lite medan man har tid? Vad gör ni en fredagkväll som denna?

Kommentarer
Postat av: baluba

blir fet fest;)

2007-12-07 @ 15:15:32
Postat av: The Bitch

Haha! Godis och fanta. Blev typ full ;P

2007-12-08 @ 15:21:54
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0