Sudoku.

Haha har upptäckt att mitt über fräsiga usb minne har sudoku. Min underbara syster har dessutom typ förklarat hur man gör så nu är jag typ fast. Väldigt trevligt sätt att spendera tid istället för skriva utbildningsplan. Haha! Har skrivit ca 2 sidor idag, någon måtta på galenskapen får det väl ändå vara. Det är ju trots allt en dag imorgon också. Shit måste ringa några samtal imorrn. Sopa som man är.

Mer sudoku nu. Haha och jag som hånat alla som missbrukar sudokun. Alltid får man äta upp sina ord!

Dagens citat: "Du MÅSTE skriva ner allt, man tror att man kommer ihåg men det GÖR man inte!" -Morfar om att bli gammal

Kommentarer
Postat av: syrran

haha, asså moffe är ju för söt.

klockan är grym! its a keeper :)

2007-12-27 @ 23:41:22
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: The Bitch

haha ja han har sina stunder :)

king då stannar el klocko!

2007-12-27 @ 23:50:11
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0