Storsatsning på G.

Nu har jag anmält min stackars blogg med mina kära i snitt 12 läsare till bloggtoppen. Om inte det är en storsatsning på mitt bloggande så vet jag inte vad som är. Humor. Fan kan folk följa Natascha Perye eller vad hon heter och alla andra glamourmodellers bloggar kanske någon stackare vill följa min. Återstår att se :)

Har även skapat en mail till bloggen som ni kan höra av er om ni undrar något ;P Föga troligt eftersom jag känner ungefär 80% av mina läsare personligen och ni kan ju bara ringa mig men men... Kan vara kul i alla fall. Så maila bloggmailen så blir jag glad! Eller så skiter ni i det. Funkar vilketsom. [email protected]

Fan vad jag har lite liv idag. Sitter ju bara här och skriver totalt ointressanta saker. Har ni fått nog än? Det händer ju inte direkt något spännande när man sitter i fotöljen med en dator i knät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0