Spänningen stiger...

Hade en jättebra idé för bloggning för några timmar sedan men den försvann ju såklart. Är inte det minsta laddad för att lägga mig eftersom jag börjar 08.15 imorgon, taxin beställd till 07.50. Jag är väldigt konstig när det gäller sömn. Oavsett hur länge jag sover pallar jag inte att kliva upp före 9 på morgonen. 7 är ju döden! Alltid totalt medvetslös och sur som få.

Undra hur blivande sambon ska tolka min morgon-pms. Haha stackarn. Känner inte ni ibland att ni önska att alla bara kunde hålla sig undan och knipa käft under morgontimmarna? Det som är mest störande med att kliva upp samma tid som resterande familj är att de är alltid före mig till frukost. Vilket innebär att jag blivr utan tidning! Då blir jag ännu mer sur. Usch. Men jag är peppad för nyponsoppa imorrn bitti! Min nya grej, hur gott som hellst.

Imorrn måste jag börja sy på riktigt. Det är bara 5 dagar kvar till sittningen och allt jag har är tygdelar. Kommer sluta som en naken julstjärna, kanske något för Playboy?

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0