Sorry gänget!

Jaaa jag vet jag har inte bloggat men idag har varit väldigt händelserik! Igår också för den delen. Igår kom mamma från USA, alltid trevligt med besök ju! Sedan var jag och åt (ihjäl mig) julbord med jobbet. Varför äter man alltid för mycket på julbordet? Varför plågar man sig själv? Man vet ju att det tar stopp...

Efter julbordet drog jag på NH för att mysa med IVParna. Måste ju insupa så mycket som möjligt av dem (med dem) innan jag flyttar. 3 öl senare var jag typ på dyngan. Haha kommer bli billigt på sittningen på fredag! Synd att vi inte vann frågesporten. Varför är man så dålig på julfrågor. Vem fan vet vilket år Lucia dog?

Idag har det varit stadig syjunta här på Ersboda. Jag och Monica har avslutat våra outfits till fredagens Julsittning. I alla fall Monica, men min är faktiskt nästan klar. Jag har lyckats sy en klänning! Det är otroligt. Det är kanske ingen Cavalli men snyggare än en påse bajs! Lätt. Kommer äga som julstjärna. Bilder kommer jag lovar!

Slutligen måste jag slå ett slag för laptopen. Dator i sängen är det ljuva livet.

ps. Klar med julshoppningen för iår. YEAH!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! har du något tips om vad jag kan ge min pojkvän i julklapp?? :)

2007-12-12 @ 23:41:38
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: The Bitch

Öhum jag är ju sämst på sånt där! Jag satsade på något roligt :) Får se vad karln tycker men jag tycker det var jätteskoj :P Något annorlunda och lustigt, kanske internskämt tycker jag alltid är vinnande koncept när det gäller julklappar!

2007-12-12 @ 23:46:51
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0