Snusk-inspirerade middagsdiskussioner.

Inte alltid är det festligt att umgås med familjen men idag var det fan roligt. Pappa har sina ljusa stunder och när de väl inträffar lyser de klarare än den starkaste stjärna. Diskussionen behandlade "Negerbollar". Först började den väl angående om man får säga "Negerbollar" eller om det ska politiskt korrekt heta "Chokladbollar".

Hela diskussionen leddes in på helt nya områden när pappa ponerade "varför vill man ens äta något som kallas negerbollar?". Det tog mig och syrran ett bra tag att förstå vad han menade, han syftade nämligen till det manliga könsorganet. Haha! Ja vem fan vill äta bollar då? Detta minne har nu etsat sig fast på min näthinna. Blir nog inga fler "Negerbollar" för mig i framtiden i alla fall...

Det roligaste är trots allt ett uttryck som ungdomarna idag verkar använda. Det är även dagens ord. Det är ett ord för Julmust.

Dagens ord: Julmurra

Dagens uttryck: "Jag är sjukt sugen på lite Julmurra"

Ja vem fan är inte det liksom? :P Tydligen finns det extensions också...

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

DEt här har blivit min nya plats för morgonskratt. Julmurra fyfan, jag låg på golvet i över 20 minuter och skratta. Jag ska sprida budkapet i Göteborg. Frammåt frammåt

2007-12-18 @ 11:39:35
Postat av: The Bitch

Hahaha! Vad roligt att man kan stå till tjänst ;)

2007-12-18 @ 18:19:25
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0