Snark.

Kom just hem från skolan. Återigen en plågsam föreläsning, i och för sig är alla föreläsningar som börjar 08.00 plågsamma. Kan med stor säkerthet säga att efter denna har inte min pepp inför denna kurs stigit direkt. Utbildningsplanering, kan det bli tråkigare? Det enda man behöver komma ihåg verkar vara KSA. KSA KSA KSA upprepades konstant i typ 3 timmar. Knowledgde - Skill - Ability. Det ni.

Snart ska jag "skutta" iväg till jobbet mitt och höra när man ska infinna sig på julbordet imorrn. Måste ju vara i tid, tänk om maten tar slut! Gratis är ju så gott. Ska äta tills ja spricker, ska svälta mig hela dan och göra övningar så att hungern trappas upp. Jag är laddad på att svulla.

Framsteg med knät. Tror jag? Börjar närma mig 60 grader i alla fall. Är jag rätt säker på. 90 fram till fredag. Jobba jobba jobba!

ps. Ritade en snopp uppifrån i mina anteckningar idag. Ofrivilligt men ack så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0