Sjukt jävla äckligt.

Igår var kanske den lägsta punkten i mitt 2007. Pappa och mannen hämtade mina kartonger från källaren för att jag skulle packa om grejerna i flyttlådorna som ska skickas med bussgods och vad finner vi om inte att nå äckliga jävla djur (typ råttor) har bott i 2 av dem. Fyfan, jag pallar inte sådana äckliga djur!!! Helt otroligt, hade typ hjärtsvikt och panik hela dagen. From the bright side så är jag en badrumsmatta och en grytvante fattigare. Usch usch usch...

image116image117

Nu har jag kört allt som var i kartongerna i diskmaskinen typ 3 ggr. Borde vara rent. Måste inbilla mig att det är rent. Hujja. Traumatiska upplevelser. Men som pappa sade "Man kan ju hoppas att 2008 blir bättre.". Ja man kan ju alltid hoppas ;P Praktiskt taget färdig med det som ska skickas med bussgods i alla fall. Är stolt!

image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0