Sillisar. The big question.

Igår (eller inatt) surfade jag på "killsidor" som Moore och Slitz. Ja fråga mig inte varför, kanske av tristess? Faktum är att dessa är väldigt underhållande! De ska alltid förklara för männen vad vi tjejer vill ha och hur vi fungerar! Som tjej är det oerhört fesltig läsning. Gärna "enkät undersökingar" som egentligen innebär gå-på-stan-och-fråga-brudar. Enligt Moore vill vi tjejer bli gangbangade på ett biljardbord och knulla runt i Playboy Mansion. Vänta jag trodde det var män?

Något som jag framförallt fascinerades av, vad är det mer killar och sillisar? Vad är det med tjejer och sillisar? Vad är det med sillisar? Man ser alla dom där tjejer på "herrmagasinens" framsidor, de är typ 157 långa väger 40 kg och har 45 kg inplantat framtill. Hur ser det ut? Det är ju inte ens snyggt, they look like aliens damnit (nej jag är inte avundsjuk, har stora fina boobs). De flesta av dem ser ut som att de har ballonger eller något framtill. Fast fördelen med att vara framtung är väl att man ofta måste luta sig framåt (och då ser de automatiskt ut som att de väntar på en dolme bakifrån). För det är väl de ni killar vill titta på, eller? :)

Sist men inte minst slår jag ändå ett slag för dessa sidor, ja jag hade roligt! I jämförelse med Aftonbladets sexupplysare där kvinnor skriver in och frågar om de ska ta tillbaka sin otrogne pojkvän för 75e gången i raden, i Moore och Slitz behandlar läsarfrågorna områden som sneda penisar (bananfenomenet), blåsteknik och hur i helvette man ska få sitt första ligg. Där snackar vi intressant läsning!

Kommentarer
Postat av: en brud

nej du är inte avundsjuk för du har stora riktiga bröst lyssna vad du skriver .. varför skulle du vilja göra sillisar om du har stora redan ditt... f u

2008-04-10 @ 02:39:16
Postat av: The Bitch

En brud: Här snackar jag om gigantiska silikonbröst till små nätta tjejer som det oftast är som ser totalt oproportioneligt ut. Och ja jag skulle gärna ha mindre bröst :) de är mest ivägen.

2008-04-10 @ 07:57:40
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0