Shopping med jultomten.

Himla trevlig dag idag! Tränade imorse, sjukt slut i benen! Cyklade 20 minuter på invalid-cykeln och sen gjorde ja lite övningar med viktmanschetter och mina töntiga mini benböj ;P Efter biffningen och dusch bar det av till stan med "jultomten" (mamsen). Blev en hel del inhandlat måste jag säga! Juleskörden ser bra ut. Måste dock glömma bort nu, så jag kan bli överraskad på jul!

Hihi roligt värre var på Ingrids idag, den ultimata BH butiken. Blev less på dåligt sittande och för små BH:ar så jag tänkte gå och fråga några proffs om vad jag egentligen ska ha. Jag trodde jag hade 80D i BH storlek men ack så fel man kan ha. Har tydligen 75E! Haha. Så nu har ja inhandlat en 75E BH på Ingrids för 500 kr men det var det värt. Det var som himmelriket, satt så jäkla bra! Halleluja mina boobs är glada :)

Ikväll blir det plugg. Måste...plugga...nu. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0