Seriös student.

Idag har jag pluggat. Kan vara en bra idé eftersom det är tenta imorgon ;P Men det känns hyfsat bra. Gillar våra plugg-studiecirklar Monkan ;) Tror faktiskt det ger resultat. Måste bara kika igenom lite fler begrepp ikväll, man kanske hinner sy lite också? Yeah!

Mat mat mat den eviga frågan. Vad ska man göra för mat. Jättetrött men börjar bli hungrig så jag ska nog svänga ihop något. Snart :) Förslag? Ska gå fort och jag har typ inget. Haha.

Börjar få ont i halsen. Inte bra, jag överlever fan inte en ny halsfluss. Fett med drygt som ungdomarna skulle ha sagt. Dom har rätt ibland de där små liven. Kyrkan imorgon! Antikrist ska till kyrkan. Lika bra att förbereda sig inför julkrubban tänkte jag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0