Segnat ihop efter Days.

Som alltid när jag ser days vill jag typ napa efteråt. Har egentligen inte tid idag men vad göra liksom! Days gör mig pömsig, så mycket intriger och action att min arma hjärna blir överbelastad. Förövrigt kom tentaresultatet idag, jag fick tydligen VG på Forskningsmetodik 1. Hur fan gick det till? Hur fan gör jag? JAG borde hålla i studiecirklar och föreläsningar i plugg/tenta teknik, verkar ju va en natural god damnit.

Igår klädde vi granen, dock saknas glitter, vår familj verkar överge den årliga traditionen av glitter-återanvändning 2007. Detta på grund av att glittret vi äger har blivit återanvänt sedan ungefär 2002 och är i små små bitar och illa tilltygat, saknas tufsat här och där ;P Hejja framgång familjen! Bilder kommer när det är klart. Granen är kort och "fyllig" (som jag då) haha. Liten men naggande god ;P

Måste städa. Honey kommer ikväll! Yey. Julbord med karns familj imorrn, jag är fan nervös!

ps. Jag är kanske sämst. Glömde ta p piller imorse, skulle ta när jag kom hem bara för att inse att det är SLUT! Hupp hupp. Åka och köpa senare idag. No sex for me närmaste veckan that is. Men vad gör en vecka hit eller dit när man har väntat i 1½ månad liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

"Liten men naggande god" Har jag en vännina som hörde när hon hade ett one nighter med en kille vars du vet vad fick henne att skratta.... FAtta dra ner byxorna, tjejen börjar nästan skratta och kläcka komentaren, "Liten men naggande god"...

2007-12-21 @ 23:40:39
URL: http://baraben.com
Postat av: The Bitch

Hahaha så jävla hård!

2007-12-22 @ 13:24:18
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0