Samkväm.

Jag diggar TOP-JAMMs samkvämsmöten. Vi är så effektiva! Sjukt bra :) Dessutom bjöd trivselansvaige Tommy på kaffe idag. Universitet utan kaffe är ju som cykel utan hjul. Köpte mig en pepparkaka också ;P Som sagt tidigare blev det ingen biffning alls idag. Ska köra hemmaövningar och dra cykeln imorrn före föreläsningen, dvs nytt försök att ta sig upp före 10. Övning ger färdighet, eller hur?

Annars blev det lite mer hänh i BVH och skitsnack. Det behöver man ibland också, sjukt skönt att diskutera. Dessutom är det fler än jag som tagit sig vatten över huvudet så jag är inte ensam i min sjunkande båt :). Bra att veta! Tonfiskmacka igen. Gott med tonfisk!

Nu ska jag läsa om behovsanalysen och lite annat. Måste försöka plugga medan jag fortfarande har ångan uppe. Har fan Days abstinens!

Dagens ord: Julkuse (Lussebulle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0