On the road, in the car.

När man bor hemma finns det ingenstans att ta vägen, ingenstans att få en ledig stund. Mitt "gamla" rum som var vardagsrummet är plötsligt inte mitt eller heligt längre. Har ju flyttat in i mitt rum jag bodde i innan jag flyttade från första början, där står det 2 datorer varav minst en är flitigt använd med jämna mellanrum. Så där är det ingen garanti att man får frid heller. Går inte att komma undan eller vara ifred eller något liknande.

Tur det finns bil då! Åka bil är fabulous, även om jag saknar körandet sjukt mycket så är åka inte fyskam heller. Bilåkningen leder till att man kan få lite privat kvalitetstid tillsammans med en individ ut familjen. Jag gillar privata kvalitetsstunder, mer sådant! Så idag har jag varit i bilen och spenderat kvalitetstid :) Om inte det är ett vettigt sätt att spendera tid då vet jag faktiskt inte vad som är det.

Syrran körde hem, hon börjar bli duktig! Bra jobb bakom ratten Junior! Hon kör fan fort nu...

Börjat läsa om behovsanalysen. Bra jobb av mig. KSA KSA KSA KSA *mumla mantra*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0