Oj oj det är ju sent!

Hade glömt att man kan komma igång såhär mycket när man har nörda dator. Tur karln har farit så man kan få lite me time med laptopen ;P Skämt åsido, har i alla fall löst problemet med ingen släpvagn. Bussgods mina damer och herrar! 150 kr för en fullpackad flyttkartong, lär ju inte bli jättemånga. Så tar vi möblerna i bilen den 4e januari. Yeah ;P

Så imorrn ska jag köpa flyttkartonger och börja packa, först ska jag dock ringa några viktiga samtal. Hoppas människor har börjat jobba igen som vanligt imorgon. Hoppas hoppas! Blir mycket plugg också, måste ta mig framåt i min utbildninsplan. Den skrämmer mig verkligen otroligt mycket.

Annars har det inte hänt så mycket spännande idag. Har rensat bort 6 år gamla trasiga skor. Jag har verkligen sjuk separationsångest mot mina saker, oavsett skabbighetsgrad! Tror jag ska börja läsa min 850 sidor långa nya Fjodor-bok (Bröderna Karamazov). Dregglar av upphetsning när jag tänker på den...

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

Fyfan flytt är något av det värsta jag vet. Och nu ska jag iväg och hjälpa syrran *spyr*

Bussgods äger. Vi använde det mycket när jag jobbade på Zeiss

Jag har samma problem med mina skor. FAst jag köper så sällan nya skor, så det kan ju vara det oxå-

2007-12-27 @ 07:42:31
URL: http://baraben.com
Postat av: The Bitch

Haha jag har för många! + att jag sparar ALLT. Riktig hamstrare. Hemskt är det ;) Slängde dock 3 par trasiga igår. Det var tungt men med hjälp av min "Pusher" gick det :)

2007-12-27 @ 15:27:35
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0