Myslördag.

Hade myslördag med Ella igår. Vi lagade mat (KÖTT!!!! +pompa & bea) och hyrde två rullar. Se en rulle är ju aldrig fel. Vi såg Från Andra Sidan som är något av en rysare. Var faktiskt lite läbbig måste jag erkänna! Barn, benbrott och leder i mystika ställningar äcklar mig mer än något annat. Huvva! LÅT BLI LEDERNA DAMNIT! Så det var ett lyckat upptåg.

För att liva upp stämningen så slog vi på Simpsons Filmen och den slår ju aldrig fel. Homer är tamefan min hjälte jag kan se den där hur många gånger som hellst skrattar alltid ändå. Spiiiderpiiiig spiiiiderpiiiig... Ni som inte har sett den, gör det! Blev även lite ost och kex, dock utan vin. Länge leve Colan!

Har jag lyckats skaffa mig ett liv månne? Oj oj oj...

image99 image100
Bilder från CDON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0