Morgontrött.

Jag är sjukt morgontrött! Saken var inte bättre imorse, sjukt trött! Men jag fick mitt helg-morgon-kokta-ägg och en dusch (hör och häpna) så nu är jhag hyfsat game. Ska testa pappas gamla headset, hoppas det fungerar på min dator så slipper jag köpa nytt.

Vad är annars på tapeten idag? Jo, köra morsan till flyget, yepp yepp nu sticker hon tillbaka till det förlovade landet (USA). Sedan kommer babe idag! Yey ;) Har ju gått 2½ dygn sedan sist nästan så man inte hann börja sakna. Kanske lite dock ;P

Har börjat packa. En evig kamp. "Behöver jag detta?", "Behöver jag det verkligen?" "JAG KAN INTE LEVA UTAN MINA SAKER!!!!" ja ni ser ju såhär håller jag på. Har grav separationsångest från allt jag äger. Dock lyckades jag slänga 2 par trasiga gympaskor från högstadiet och några tröjor jag inte har använt sedan jag var ashård i min skinnrock (ca 14-15 år). Måste förövrigt lägga upp bild i skinnrocken. Jag är Trinity i Matrix damnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0