Mätt och belåten.

Jises så många sidvisningar det var idag! Vad händer, lyckades min storsatsning med bloggtoppen? Aja. Kul att ni besöker mig i alla fall det värmer en norrlänning i vintermörkret.

Är sjukt mätt! Burgundisk köttgryta till middag, den ligger i mat-toppen tillsammans med Juniors köttbullar och pappas köttfärslimpa. Donken släng dig i väggen säger jag bara. Lite ostkaka på den så mår man gött som de skulle ha sagt i Göteborg ;)

Annars då? Har inte funderat på så mycket vettigt idag vilket genast leder till att jag inte har något vettiggt att skriva. Knäupdate förresten, trots min lathet och dåliga träning är jag ganska säker på att vi är förbi den magiska 90 graders gränsen! Jiiiiha! Nu har pappa kommit med mina lådor så det blir att börja packa ikväll.

På tal om mat här kommer lite bilder från vårat polsk/svenska julbord 2007:


----- Vin ------------ Skinka ---------- Ägg ------------- Sill ------------- Lax ------------ Ost & Sallad


Kommentarer
Postat av: ca

me like bilder:) var ett tag sedan

2007-12-28 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0