Klockan?

Vad anser ni om den nya klockan på bloggen? Skulle mest bara testa men lite söt är den. Precis en såndär onödig pryl som jag älskar men verkligen inte behöver :P

Förövrigt måste jag berätta vad jag fick av mannen i julklapp, tror nämligen inte att jag har gjort det! Det är kanske bästa julklappen (näst efter datorn då för inget kan klå datorn). Nåja till saken, fick en biljett till Frölunda - MoDo den 21 januari i Skandinavium. I MoDo klacken! Och herrn ska gå med mig. Fan vad gör folk inte för kärleken alltså (han är ett Björklöven fan och jag hatar Björklöven).

Nej måste sluta blogga nu...måste...skriva...Tjao Tjao.

Dagens låt: U2 - One Love

Kommentarer
Postat av: ca

nice klocka:) du får väl köpa dig en modohalsduk tills matchen;)

2007-12-27 @ 17:10:37
Postat av: The Bitch

Haha ska ja beställa eller!

2007-12-27 @ 18:57:29
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0