Klart & Betalt!

Sillen är klar, inledningen är (dålig) klar. Jag känner mig sjukt duktig just nu! Egentligen är jag sämst men jag försöker peppa upp mig själv! Har en storslagen plan för morgondagen faktiskt. Eftersom vi har Samkväm med vår projektgrupp som numera har ett namn, TOP-JAMM, klockan 10 ska jag vara duktig och åka och biffa klockan 8. Då hinner jag med en sväng på bibblan innan mötet också. Jises!

Får se om jag tar mig upp, det är en bra plan i alla fall. Mycket bra. Den enda variabeln jag inte har tagit med i ekvationen är min morgontrötthet, men lite nyponsoppa kankse kan råda bot på det problemet. Peppad för invalid-cykeln ju!

Mitt liv är tomt utan TV. Ska börja kolla min Prison Break box. Mums MrHot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0