Julmys i Glada Sjuan.

Japps ikväll har jag hängt i Glada Sjuan. Jag gillar den eftersom alla är glada där! Vore ännu festligare om de vore 7 som bodde i lyan men jag nöjer mig ändå ;P Det pågick julbak för fulla muggar, allt möjligt avancerat! Jag bidrog till att rulla lite lussebullar. Hoppas de blev goda grabbar!

Fick en liten fika innan jag och Monica stack för att hämta Axelmannen och dra på en drogfri (hör och häpna) tillställning. Vi såg This Night Without lira, de är faktiskt grymt bra. Dock var ljudet urkasst så jag fick typ sår i både öron och hjärna. Dessutom allt som eventuellt finns där emellan (i mitt fall inte mycket).

Skola imorrn bitti, sedan är det dags att avsluta klänningen. Jag är laddad eftersom symaskinen inte har varit SÅ MYCKET emot mig idag. Bara upploppet kvar, det finns hopp! Samkväm i Glada Sjuan på fredag. Jag är sjuuuuuukt laddad!

Knäupdate: Tror 90 grader närmar sig! Låst upp skyddet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0