Juldagen - Invito.

Det var en gång ett gäng glada människor som bestämde sig för att fira in julen med hjälp av varandras sällskap och en hel del alkohol. De samlades hos en god vän för att utföra detta mission. De pratade och skrattade och brottades och förtärde alkohol som glada vänner gör.

image103


När alkoholen tog slut och humöret var på topp tog gänget en taxi in till City för att gå ut och dansa och förtära mer alkohol. Gänget hamnade på Invito (first time for me) och trots alla "jag-tror-jag-är-en-stureplans-cooling" människor i kostymer hade det glada gänget från Umeå en riktigt gemytlig kväll tillsammans. Black Jack spelades, rumpor svängdes på dansgolvet till sköna toner och öl blandat med drinkar förtärdes.

image104


I mitt fall blev det mest sitta och förtära men lika kul hade jag! En Mojito, en Redbull Vodka och någon öl eller två slank ner i strupen. Formen toppades och jag kunde bara vara glad trots att jag förlorade 60 kr på Black Jack (det är mycket roligare i Las Vegas, där vinner jag!). Kort sagt en underbar kväll!

ps. Kan inte göra kollage för jag har inte fått GIMP att fungera korrekt på min nya dator än ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0