Jag ska bli lycklig.

Är övertygad om att jag ska bli lycklig i framtiden. Är i och för sig hyfsat lycklig nu också. Kanske kan bli mer? Nåja vi lägger den diskussionen åt sidan. Imorrn kommer min mamma från USA. Det ska väl bli roligt :) Kul att träffa henne men också roligt att få Interpunk Tshirtarna!

Mycket action imorrn, föreläsning på förmiddagen. Sedan ska jag sy för allt jag är värd hela dagen. På kvällen blir det julbord med jobbet (äta och dricka julöl kan man göra även som invalid). Efter man proppat mig full med mat ska jag försöka ta mig till NH för luciafirande med IVP. Alltid kul att öla lite med gänget :) Kanske blire lite raj raj rentav?

Håll i hatten allihop. Nu ska jag lägga mig och läsa Att leda och arbeta i projekt.

Tillfällig sinnesförvirring ja.

För lite öl på senare dagar tror jag. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0