Jag är tjej ändå.

Igår gjorde jag en läskig upptäckt. Trots mitt manhaftiga beteende så är jag ändå tjej innerst inne. En hel flyttkartong fylldes med skor. Bara skor. Jättemånga skor! Mår nästan dåligt, men jag kunde verkligen inte välja det var totalt omöjligt. Mannen skrattade åt mig, alla andra också i och för sig. Det är trots allt en del del skor ;)

image115


Det var kanske en decimeter kvar till kanten på kartongen, Bra det så fick jag ner lite sängkläder också :) Mina skor väger fan sjukt mycket! Voj voj. Mer flyttpackning på G nu. Hoppas ni har en trevlig lördagkväll! Själv fick man banga utgång på grund av att knät har svällt upp igen. Too much action för det damnit. Aja får tagga nyår istället. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0