Jag är förvirrad och han är trött.

Ja så ser det ut! Bådar gott inför det stundande sambolivet. I alla fall började jag tabba mig igår, glömde att det var lördag och att det jag hade gjort hittils skulle skickas in på moodle för hjälp av min projektgrupp. Nåja skickade i alla fall in på kvällen bättre sent än aldrig. Sedan var jag säker på att msn mötet var klockan 12 idag (men det var ju igår det var inskickning klockan 12 och mötet klockan 10). Sjukt kass men har i alla fall läst igenom lite arbeten och kommenterat. Återigen bättre sent än aldrig!

Mannen ligger och sover, fortfarande. Vafan vi kom ändå hem typ 23 igår, lite småfulla men det var ändå tidigt. Jag somnade typ direkt. Voj voj.

Nu till dagens depp, får inte tag i någon släpvagn. SUG! Så nu måste jag mäta bilen och packa om väldigt platsekonomiskt. + att alla möbler itne får plats. Deppen. Får ta resten till påsk det är ju ändå i slutet på mars så 2 månader kan man väl vänta tills man får sista delarna. Min älskade dvd med surroundanläggning lär ju inte få plats nu. Jag gråter i min misääär!!!

Tur mannen är århundradets jävla positivist "Det löser sig älskling! Det blir bara fint!". Ja tur någon är säker på att det löser sig för jag är tamefan tveksam. Har väldigt svårt att separera från saker och ting. Vääääldigt svårt. Jävla studenter som bokar alla släpvagnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0