Jaaa mitt herrskap...

Jag vet det är inte fullt ös medvetslös på bloggen men i takt med mitt tillfrisknande från invaliditeten blir det mer action i livet och ja, det tar ju tid det med! Ser att Julmurra växer sig populärt som uttryck. Tycker vi alla ska ta efter Erik och anamma och sprida detta uttryck så att det kan leda lite glädje i vårt avlånga land. Det var faktiskt skitkul ;P

Vad har jag gjort idag? Ptja eftersom vår projektgrupp missade att fördela bokning av handledningstid så blev det, tidigt. Usch. Varit på handledning idag, känner mig inte lugnad eftersom mitt arbete leder till "förändring av attityder" istället för utbildning av något konkret. Kanske tagit mig vatten över huvudet, men å andra sidan är väl en utmaning roligt? Får se hur det går men jag ska nog försöka i alla fall. Även om det går trögt. Redan.

Annars blev det sökning av artikel på biblioteket och kvalitetstid med pappa på stan. Gillar pappa! :) Åka runt och glo på tekniska apparater är aldrig fel. Åka bil är inte heller så dumt. Lunch på Subway är minst dumt av allt! Mmm Italian BMT. KÖTT ska det vara! Gillar kött. Vi köpte en liten julklapp. Very najs! Blev sugen på en ny mp3 spelare också. Får bli inköp i mellandagarna. Vad hände med hålla i pengarna? Eller hur var det nu igen honey ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0