Hooola bandoola med fålle.

Japp trots mitt nusvullna knä pallrade jag mig iväg på förfest ändå. Sjukt roligt var det faktiskt! Alltid lika najs att hänga med korvtjejerna + några till. Mmmm korvtjejerna är bäst. Om ni undrar vad korvtjejerna är så är vi ett gäng som tillsammans under "Korvmojjens" storhetstid på OBS (Nu COOP FORUM) krängde krovar i alla dess storlekar och utförande under gymnasietiden. Det roliga är att vi fortfarande umgås trots att det var sjukt längesen vi jobbade där och att "Korvmojjen" i orginaltappning inte längre existerar.

image119


Eftersom jag inte orkar köpa äcklig öl som är kvar på systemet till nyår blev det kvällen till ära ett härligt sexpack Heineken folköl. Ja ni hörde rätt! Himla gott var det också. Det blev en hel del skratt, gamla minnen och bilder och sist men inte minst en och annan omgång Guitar Hero på datorn. Sugen på att börja egga typ. Ge mig ett nintendo Wii!

image120

Kommentarer
Postat av: lisa

Åh va vi är bäst!

2008-01-03 @ 18:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0