Hög pepp-faktor!

Jag kan typ inte beskriva i ord hur peppad jag är på flytten söderut nu. Alla tvivel och rädslor är som bortblåsta för stunden, jag har istället fyllt min hjärna med inredningsplaner! Honey är lika excited över att göra om och piffa till lägenheten, även om det är jag som får orgasmer över nya tallrikar. Haha jag måste vara på sjukt bra humör för jag gick med på en Björklöven affisch!?!?! Är jag full månne?

I alla fall vad mer har man gjort idag, förutom att söka sängramar och annat skit på nätet har jag faktiskt duschat, ja det är en stor bedrift för mig! Har haft skräck i lång tid sen senaste och ja det var ett tag sen. Nu är jag ren och fräsch, grymt skön känsla faktiskt! Kanske underskattat det här med dusch ändå...

"Ledig" imorrn igen. Har tänkt att krycka förbi jobbet och hälsa på (dessutom sno recept på lök och senapssill till julen, jag gör grym sill!) och sist men inte minst blir det förberedelser för redovisningen på tisdag. Måste ju börja sy också annars är jag väl klar till nästa års julsittning.

Nighty peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0