Hejja böjning!

Haha dillar så mycket om knät nu att det borde egentligen få en egen kategori. "Bitchens invaliditet" eller "Bitchens knä" kort och gott, vad säger ni? I alla fall var jag hos läkaren och sjukgymnasten idag. Böjningsfasen har börjat! Lyckades komma upp i 40 grader på första försöket. Sjukt snyggt! Jag är nöjd ;)

Så nu blir det massa böjning, böjning och böjning i en vecka, ska tillbaka nästa fredag för att kolla hur det går och få nytt träningsprogram. Läkaren vred och klämde på knät och kom fram till att det fortfarande är liiiten skillnad mellan det "friska" och det "dåliga" knät men vi får klarare besked när jag börjat styrketräna och fått tillbaka musklerna i vänsterbenet igen. Bådar gott i alla fall, det är ju bättre :) Nu traskar jag omkring i ortosen i 30 graders böjläge! Woho!

Fick i alla fall röntgen plåtarna från mitt knä, dags att rama in kanske? Minne för livet? ;P
image97
Bilder av The Bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0