Här blir verkligen inga barn gjorda.

Vad är det för fel på mig? Inte ett jota blir gjort. Nu vill jag bara att pappa kommer hem med kartongerna så att jag får börja packa. Något konstruktivt. Sjukt stressad! Har som blivit apatisk istället. Det är sjukt jobbigt att skriva ett arbete när man har noll inspiration, förstår inte vart man är på väg och tankarna vandrar iväg åt heeeelt andra håll...

Började läsa "In The Nightroom" Av Peter Straub igår, hann inte komma så långt. Vet att jag tjatade om fjodor förut men nu var det ett tag sen jag läste så jag tänkte börja med en lättviktare ;) Fast man ser ju mer intellektuell ut på flyget med en Fjodor Dostojevskij i knät. Tåls att funderas på!

På tal om intellektuellt utseende, fan vad jag önskar ja hade glasögon! Klär sjukt bra i dem och skulle gärna ha sådana "geek-chick" svarta bågar. Grrr. Nasty secretary look.

Sitter och söker i låtlistan på något som passar mitt humör idag. Försöker innerligt men kan itne hitta något! Känner mig konstig idag, apatisk och småkåt. Vad fan är det för kombination? Aja lite K-Pist får duga sålänge...

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag pluggar fastighetsföretagande i Malmö! :)

2007-12-28 @ 14:10:35
URL: http://lillfrippen.blogg.se
Postat av: Erik Johansson

Fan ägo du får väl skaffa dig ett par glasögon med vanligt glas i.

Det är värre för mig som antagligen får gå och titta till synen snart.

2007-12-28 @ 14:35:09
URL: http://baraben.com
Postat av: The Bitch

men de e ju så dyyyrt erik! :) vi kan byta jag kan ta ditt eventuella synfel :)

2007-12-28 @ 14:41:04
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0