God Jul!

Då var julen överstökad för den här gången! Knappt så man överlevde den här gången också? Eller vad säger ni andra ;P Jag fick i alla fall en sjukt bra skörd det här året också. Bland annat den här underbara laptoppen jag sitter och nördar på! Helt i extas blir svårt för herrn att separera mig från den här. Hihi. Skitfin är den!

Blev en hel del annat fräsigt också, framför allt några böcker och filmer. Såg förövrigt Death Proof igårkväll. Är helt betagen och fascinerad, sjukt cool och sjuk film :) Jag diggar tarantino stenhårt. Hoppas ni hade en bra jul! Nu ska jag försöka göra något vettigt av mig själv, ladda upp lite julbilder bland annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0