Glade-are.

Lärde mig något väldigt nytt igår. Nu när man är lite äldre är det svårt att hänga med på alla nymodigheter som ungdomarna håller på med. Det nya är i alla fall "Glade" och de som håller på är "Glade"-are. De "Glade"-ar. Med "Glade" menar jag det där lukta gott grejen man sprejar i badrummet efter vissa aktiviteter. I alla fall så kan man plocka bort sprutmekanismen och sniffa gasen ur "Glade" flaskorna. Resultatet av detta är att man blir hög. Tydligen varnar poliser på högstadieskolor om "Glade"-ning.

Vart är världen på väg? Sniffa air-freshner höll inte ens vi på med under mina unga och vilda år. Jises! Kanske ICA ska börja kräva legg av de som köper "Glade" nu :)

ps. Det här är min näst sista dag som snusare. Jag gruvar mig otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0