Fullt ös medvetslös!

Okej för att börja från början. Sitter och skrattar åt kommentarerna ni är för rolig! Gör min förmiddag att läsa kommentarer. Hoho! Bilder på de dekorerade pepparkakorna kommer. Och granen ja jag vet jag ligger efter men mycket action nu!

Björn: Jag ska baka någon slags fabulous chockladkaka till på söndag och Limpan skulle styra upp glögg (vet inget konstigt ord på det) men fixa lite murra du! :)

Erik: Haha! Gud vilken skön tjej henne skulle ja gilla :P Det är inte lätt att ha lättviktarutrustning ju ;P Liten men naggande god är ett festligt uttryck i alla lägen!

Då kör vi snabb sammanfattning i punktform:
  • Julbord med Claes familj igår = apmätt
  • Kolla på grabbarna när de bowlar (de blir så upprörda när det går dåligt - humor)
  • Inte många fler barn gjorda på utbildningsplansfronten, damn!
  • Najs med sällskap ;)
  • Jag är sämst för jag hittar varken mitt HM kort eller kvittot till ljusslingan som gått sönder, sug Rusta
  • Blinkersen på bilen vill inte som Claes vill
  • Massor att styra upp idag jag känner mig sjukt stressad! Boa here we come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0