Födelsedag är livet.

Jag fick smörgåstårta till frukost, smörgåstårta till lunch och det blir smörgåstårta till middag också! Ska äta smörgåstårta resten av veckan tills det tar slut. Det finns kanske inget bättre än smörgåstårta! Jag är sjukt lycklig :)

Fick i alla fall 2 paket imorse, ett USB minne och Prison Break säsong 2. Då sa pappa att jag kanske kan sluta se på Days nu när jag har en vettig serie ;P Som jag dessutom kan se när det passar mig. Tack honey! :)

Har just varit och sett på lillsis dansuppvisning. Det var jättebra faktiskt! Dock kommer jag aldrig bli en dansande tjej. Tur för mamma att det blev en av oss som tog an det i alla fall ;P Hon är jätteduktig! Ahhh.. snart smörgåstårta igen. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Monkan

inte kommer du väl sluta se days;)

2007-12-16 @ 19:24:46
Postat av: The Bitch

Självklart inte! Du känner väl mig...

2007-12-17 @ 17:37:58
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0