Det här med taxi.

Dagens I-landsproblem igen (antar att någon kommer kommentera eller i alla fall tänka så). Jag valde Umeå Taxi som mitt bolag när jag fick "färdtjänst" för att min erfarenhet av dessa chaffisar sen tidigare har varit utomordentligt festlig! Men nu senaste 3 gångerna jag har åkt har jag fått riktigt skumma chaffisar! En hade ingen radio på och satt och nynnade för sig själv, min första tanke var psykopat.

Imorse var taxin 10 minuter sen och chaffisen fnissade nervöst och dillade på om hur han jobbat natt i helgen och är van med natttrafik (ingen trafik). Jaha? Ska jag bli sen för det eller? Han var också konstig, halvfnissade hela tiden och prata om gud vet vad. Väldigt mycket underligt fnissande.

När jag skulle hem kom det en taxiBUSS. Så nu är man invalid och behöver tydligen en hel buss? Människan sa inte ett ord på hela resan. Tur han hade på musik i alla fall för det måste vara min absolut mest pinsamma taxiresa. Tur det var gratis.

Så slutsats, är taxiresor bättre på dyngan just för att man är dyng? Ja det är nog så. Ljuset är finally tänt uppe i kontoret. Haha. :)

Kommentarer
Postat av: ERik Johansson

För att få flika in ett eget taxi minne. Som den tjötröv jag är pratar jag hela taxiresan. JAg var med om en taxichaffis som pratade hela min resa. Snacka jag inte ville betala.

Och som svar på frågan. Ja det är roligt att åka taxi bara för att man är dyngfull.

2007-12-10 @ 23:04:26
Postat av: The Bitch

Haha du är rolig Erik :) Ska försöka ta mig en liten jävel imorrn bitti innan jag åker...

2007-12-10 @ 23:08:28
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0