Den eviga väntan.

Sitter och för över musik från min gamla dator till den nya pärlan. Eftersom jag har mina mindre smarta stunder ibland zippade jag inte skiten och nu får jag sitta och vänta. Bara 36 minuter kvar. Jiiha! Kan bara tänka mig bilderna, lär ju inte vara fullt ös medvetslös direkt.

Mannen åkte just ner för att jobba 2 dagar. Tillbaka på lördag vilket innebär att jag ska sätta fart och skriva på min utbildningsplan medan jag är ensam och övergiven. Måste köpa kartonger och börja packa. Har funnit en perfekt lösning, frakta med bussgods och posten! Allt som inte är ömtåligt vill säga. Måste börja göra prio lista och sådant. Plus att jag ska skriva upp allt pappa "snott" av mig så jag kan köpa nytt där nere :)

Pappa är bäst, fick min skuld avskriven i inflyttningspresent. Blir härligt att börja om på nytt! Lite nervös men mest förväntansfull faktiskt. Kommer sakna många här dock. Och papi & Junior såklart. Det löser sig! ;P

ps. Jag älskar min nya dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0