Dagens telefonsamtal!

Nåja det var egetnligen gårdagens telefonsamtal men lika roligt för det. Moffe ringer och grattar mig på födelsedagen med de sedvanliga önskingarna och moralpredikningarna (sport är farligt, man blir ju inte yngre osv). Det roliga var att mitt i alltihopa när jag tror att vi är klara med samtalet säger han på polska "Förresten, du får inte glömma att bjuda mig till brölloppet!". Huh? Bröllopp? Vilket bröllopp? Vem ska gifta sig?

Efter ett tag trillar poletten ner, det är ju mig han menar! Människan har fått nys om karln. Oh My God. Aja sa i alla fall att ha nog får vänta en 10 år på den inbjudan men då svarade han att han nog inte kommer orka vänta så länge så jag får nog skynda på den där 10 åriga processen lite. Jises! Tror man kan komma undan på födelsedagen men icket... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0