Då var det måndag igen.

Måste erkänna att det går sjukt fort fram nu. Om 13 dagar fyller jag år, uppnår 22:an och får förhoppningsvis paket! Förresten har jag bestämt mig för att think-outside-the-box detta år, har önskat mig smörgåstårta istället för bakverk. Dregglar av att bara tänka på smörgåstårtan! Dreggel dreggel dreggel...

Mamsen kommer ju 11e eller hur det nu var och det är ju snart! Nästa vecka typ. Jag måste erkänna att jag är grymt förvirrad. Ja, jätteförvirrad faktiskt! Händer så mycket nu min hjärna kan inte ta in det! Tenta på fredag man kanske ska börja plugga? Jaaajaaaa... jag ska :)

Julsittning helgen efter tentan och sedan den 20e kommer ju faktiskt mannen. Sen är det ju jul och hela den baletten, orkar inte ens gå in på den saken djupare. Det här med julklappar, när fan ska man hinna med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0