Bio!

Ja jag vet det blir mastodont bloggning nu för jag hann inte tidigare idag och ska återigen iväg ikväll. Jag har ett liv! Helt otroligt! Sakna men säkert är det på väg tillbaka. Hihi :)

Guldkompassen var i alla fall king, är dock glad att kidsen bakom oss tog bort fötterna från stolsryggarna när filmen började. Har inte betalat 90 kr för att lukta på någons fotsvett i 2 timmar. Tur för dom annars hade jag säkert exploderat under filmens gång. Jag är ju trots allt elak.

Träffade även Toms lillebror på bion (lillebror är typ 1 år yngre än mig haha men kul att säga lillebror). Najs najs! Inte bara jag och Monica som satsade på första raden helt enkelt :P

Första raden var king. Isbjörnarna var gigantiska och ställningen helt fabulous! Benet rääääättt ut! Filmen var bra. Som en person som läst boken måste man ta avstånd från boken för att kunna uppskatta filmen. Den var väldigt mysig och bra gjord! Jag älskar att bli trollbunden av sagor på den vita duken. King fredag! Ska lätt se de nästkommande 2 rullarna. Man vill ju veta hur det slutar ;P I alla fall hur regissören tolkat fortsättningen, det är alltid spännande. Dock rekomenderar jag böckerna för dom är fantastiska!

ps. Fick en filmaffisch! Jag och kidsen. Haha. Den ska ramas in och sättas upp brevid Björklöven. Förstår fortfarande inte att jag gick med på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0