"Arbetsdag"

Idag skulle jag göra massvis med viktiga saker. Blev en. Jag är ibland riktigt sämst (eller bara lat, lämnar utrymme för egna reflektioner). Har i alla fall knåpat ihop en sida till på min utbildningsplanering. Ska knåpa lite mer innan jag ger upp för ikväll ska jag packa, alltså köpa kartonger och börja packa om. Gud så drygt. Håller med Erik, flytt är bland det drygaste i världshistorien. Men fan lyckades ja överleva flytt från ett annat land ska jag väl överleva 100 mil också ;)

Ibland önskar jag att jag hade en hemlig blogg. De flesta som läser denna känner jag ju trots allt men det vore nästan skönt att ha en hemlig blogg där man bara kunde spy galla när man känner för det. Att skriva är ju trots allt som att prata av sig och ibland är det skönt att prata av sig med en utomstående part som inte är inblandad i ens liv. Objektiva synvinklar är alltid trevligt ;P Kanske ska börja skriva dagbok igen. Fast då har vi problemet att jag avskyr att skriva för hand. Aja.

ps. Läsa gamla dagböcker är typ bland det roligaste, minns min ungdomstid som massvis med skoj men när man läser dagböckerna är det som att följa en helt främmande individ. Så mycket ilska och elände. Jises hur överlevde jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0