Är jag fortfarande full?

Tog ett glas vin till middagen, nu sitte rjag och fnissar åt allt. Bland annat mig själv, tycker jag är skitrolig! Är jag full igen? Är det dyngan som gör comeback? Svårt att säga, haha. Ju mer jag tänker på gårkvällen desto mer fnissar jag för det var så sjukt roligt. Vi som skulle ta det lungt, sluta väl på en total av 11 öl. Bra comeback till utelivet efter 9 veckors nykterhet ;P

Somnade tydligen i telefonen inatt. Humor! Tur det inte var några andra aktiviteter, kunde ju ha blivit mer pinsamt. ;P Man vet att man haft en perfekt ölfylla när kvällen har bara varit fabulous och rolig, man är i total toppform/ konstant eufori och sist men inte minst, man däckar = det härligaste sättet att glida in i sömnens underbara värld. Ahhh...

Dagens citat: "All öl satt där den skulle" - Monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0